Vision for Blågård Skole

Velkommen til Blågård Skole! Din lokale folkeskole placeret lige midt i byens grønneste oase.

Vores vision for Blågård Skole er:

• Blågård Skole skal være en skole, hvor børnene oplever læringslyst og faglig progression!
  • Blågård Skole skal være skole, hvor børnene trives i positive børnefællesskaber!
  • Blågård skal være en skole, hvor børnene har lyst til at komme hver dag, hele skoletiden igennem.

Vi arbejder med følgende fire strategiske spor for vores udviklingsproces:

• Stærke børnefællesskaber - alle børn er en del af fællesskabet!
  • Høj faglig progression - alle børn ved hvad de lærer!
  • Social kapital og organisatorisk medlemskab - vi er her for børnene!
  • Bæredygtig organisering - hvad er bedst for børnene!

Hver dag arbejder vi med at gøre Blågård Skole til en endnu bedre skole. Vi har mange spændende indsatser i gang, der alle har til formål at skabe de bedst mulige betingelser for at børnene på Blågård oplever skoleglæde, læringslyst og udvikling.

Med en fantastisk beliggenhed, tæt på byen og grønne områder, har vi en masse muligheder, som vi forstår at gøre brug af. Følg med på Instagram, @blaagaardskole, hvor vi jævnligt deler gode ting og sager fra vores hverdag!